Τεχνική Υποστήριξη

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την εγκατάσταση ή τη λειτουργία κάποιου προϊόντος, επικοινωνήστε απευθείας με το τεχνικό τμήμα:
697 4478261- 210 9963726
Επιστροφή: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αποστείλετε κάποιο προϊόν για επισκευή-επιστροφή, πρέπει:
να επικοινωνήσετε πρώτα με τον πωλητή σας ή το τεχνικό τμήμα
να συμπληρώσετε το έντυπο επιστροφής προϊόντων – RMA
να στείλετε το/τα προϊόντα με Δελτίο Αποστολής και το έντυπο RMA που συμπληρώσατε

ΕΓΓΥΗΣΗ

Προϊόντα εντός εγγύησης θεωρούνται εκείνα για τα οποία δεν έχει παρέλθει ο χρόνος που ορίζεται από τον κατασκευαστή και δεν έχουν υποστεί φθορές από εξωτερικούς παράγοντες στα επιμέρους τμήματα τους, όπως ενδεικτικά η κοπή καλωδίων, οξείδωση, εξωτερικά χτυπήματα, αλλοίωση και βλάβη από υπέρταση του δικτύου ηλεκτροδότησης.
Ο χρόνος εγγύησης ξεκινάει από την ημερομηνία αγοράς όπως αυτή αναγράφεται στο νόμιμο παραστατικό του προϊόντος , έχει χρονική διάρκεια ανάλογα με το προϊόν, όπως αυτή ορίζεται από τον κατασκευαστή.
Η εταιρεία μας δεν φέρει ευθύνη για την καλή λειτουργία δωρεάν υπηρεσιών που παρέχονται από τον κατασκευαστή.
Προϊόν εντός εγγύησης μπορεί να αντικατασταθεί με ίδιο ή νεότερο μοντέλο ανάλογης εξωτερικής εμφάνισης και τεχνικών χαρακτηριστικών.

Επιστροφές

Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους αποστολής ή ακύρωσης παραγγελίας γίνονται αποδεκτές εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την αγορά βάσει του παραστατικού πώλησης και μετά από συνεννόηση με το τεχνικό τμήμα. Βασική προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι η έκδοση Δελτίου Αποστολής και η συμπλήρωση του εντύπου επιστροφής υλικού (RMA) .Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην εταιρεία μας στην ίδια κατάσταση που παραλαμβάνονται από τον πελάτη, χωρίς αλλοιώσεις της συσκευασίας ή του προϊόντος. Σε αντίθετη περίπτωση, η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα μη παραλαβής.

Έλεγχος και επισκευές

Παραλαβή προϊόντων:
Πριν την αποστολή του προϊόντος στην εταιρεία μας, είναι απαραίτητη η προηγούμενη επικοινωνία σας με το τεχνικό τμήμα.
Το προϊόν προς αποστολή θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται από το δελτίο αποστολής και το έντυπο επιστροφής υλικού (RMA) με την αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.
Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να αποκαταστήσει βλάβες υλικών τα οποία δεν έχουν αγοραστεί από αυτήν. Ο τυπικός χρόνος ελέγχου και επισκευής είναι 2-5 εργάσιμες ημέρες. Για ειδικές περιπτώσεις όπου απαιτείται περισσότερος χρόνος, θα σας κρατάμε ενήμερους. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής από το Τεχνικό Τμήμα της εταιρείας μας, η συσκευή ενδέχεται να ανατεθεί στον κατασκευαστή και ο χρόνος αναμονής ενδέχεται να φτάσει τις 60 εργάσιμες ημέρες.Οι συσκευές αποστέλλονται από το τεχνικό τμήμα της εταιρείας μας, με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Συνεπώς, η Viladonis δεν είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή λογισμικού από τη συσκευή και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η οποία εγείρεται από τρίτους ή από τον πελάτη για λογαριασμό τρίτων. Η εταιρία μας δεν είναι υπεύθυνη για πιθανή ζημιά που μπορεί να προκληθεί στη συσκευή κατά την μεταφορά της από τον πελάτη προς την έδρα μας, ή σε περίπτωση καταστροφής της συσκευής κατά τη μεταφορά της προς τον πελάτη .H μέγιστη υποχρέωση που φέρει η εταιρία μας περιορίζεται ρητά και αποκλειστικά στο αντίτιμο που έχει καταβληθεί για το προϊόν ή το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης οποιουδήποτε προϊόντος που δεν λειτουργεί κανονικά και υπό φυσιολογικές συνθήκες.

Χρεώσεις

Για κάθε επιστροφή προϊόντων προς την εταιρία μας, ο πελάτης αναλαμβάνει το κόστος των μεταφορικών ενώ για την αποστολή των επισκευασμένων προς τον πελάτη το κόστος επιβαρύνει την εταιρία μας. Σε περίπτωση λάθους αποστολής από την πλευρά μας, το κόστος μεταφορικών για την επιστροφή τους το αναλαμβάνουμε εμείςς, εφόσον η αποστολή γίνει με τη συνεργαζόμενη εταιρία courier, Γενική Ταχυδρομική. Με την αποστολή των προϊόντων προς επιστροφή ο πελάτης αποδέχεται όλους τους παραπάνω όρους καθώς και τον ισχύοντα τιμοκατάλογο χρεώσεων του Τεχνικού Τμήματος.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ